Biuletyn Informacji Publicznej

Przedszkole Integracyjne nr 5 im. Doroty Gellner w Świdniku

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

główny księgowy

Symbol oferty
1/2018
Jednostka ogłaszająca
Przedszkole Integracyjne nr 5 im. Doroty Gellner w Świdniku ul. Hallera 11 21-040 Świdnik
Data ogłoszenia
2018-06-22
Termin składania dokumentów
2018-07-06
Wymagane wykształcenie

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia zgodnie z art. 45,ust.2 ustawy o finansach publicznych /Dz.U. 2107.2077 tj. z dnia 10.11.2017/ następujące niezbędne wymagania:

    1. posiada obywatelstwo polskie;
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
    3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne;
    4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:

a)      ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;

b)      ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c)      jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d)     posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów,

                   6. cieszy się nieposzlakowaną opinią

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówieniach publicznych,
  2. znajomość zagadnień księgowych i płacowych
  3. znajomość zasad  rozliczeń podatku  VAT
  4. znajomość przepisów z zakresu wynagradzania nauczycieli oraz pracowników samorządowych
  5. znajomość zagadnień personalnych i działów kadr,
  6. biegła obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel),
  7. biegła znajomość programów: Płatnik, Besti@, Księgowość Optivum, Płace Optimum, Rejestr VAT Optivum,
  8. posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i umiejętność korzystania z przepisów prawa
Zakres obowiązków
  1. prowadzenie gospodarki finansowej przedszkola zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i ustawą o finansach publicznych,
  2. przestrzeganie dyscypliny budżetowej i płac,
  3. opracowanie i realizacja planu dochodów i wydatków,
  4. prowadzenie analityki dla poszczególnych kont,
  5. uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w terminach i na zasadach określonych w przepisach,
  6. finansowe rozliczenie inwentaryzacji,
  7. sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.,
  8. naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rozliczanie godzin ponadwymiarowych
  9. naliczanie odpisu na ZFŚS
  10. prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
  11. sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych, analiz,
  12. nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,
  13. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych,
  14. wykonywanie prac zleconych przez dyrektora przedszkola,
  15. prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
  16. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie spraw finansowych,
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny,
  2. CV
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z poprzedniego zakładu pracy potwierdzające wymagany staż,
  6. oświadczenia o:
  • korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • niekaralności zakazem pełnienia funkcji,
Warunki pracy
  1. Nazwa stanowiska: główny księgowy
  2. Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełny wymiar czasu pracy od 01.08.2018 r.
  3. Miejsce wykonywania pracy: Przedszkole Integracyjne Nr 5 im. Doroty Gellner w Świdniku, ul. gen. J. Hallera 11
  4. Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W Przedszkolu Integracyjnym nr 5 w Świdniku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Przedszkola Integracyjnego Nr 5 im. Doroty Gellner, Świdnik, ul. gen. J. Hallera 11 w dni robocze, w godzinach urzędowania terminie do 06 lipca 2018 r. do godziny 15.00 .

Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w: Przedszkole Integracyjne Nr 5 im. Doroty Gellner w Świdniku”

Uwagi
  1. Aplikacje, które wpłyną do Przedszkola Integracyjnego nr 5 w Świdniku po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.07.2018r. o godz. 12.00
  3. Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. 2018. 931, tj. z dnia 17.05.2018) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, a o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
  5. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.
  6. Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych.
  7. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości w BIP oraz na tablicy informacyjnej placówki.
  8. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w terminie 2 tygodni od ogłoszenia wyników naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
  9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (81) 468 63 39
Załączniki
  • doc pobrano: 2 razy
  • doc pobrano: 2 razy
  • doc pobrano: 2 razy
  • doc pobrano: 3 razy
  • doc pobrano: 2 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kinga Sobiesiak
    Dodano do BIP dnia 22-06-2018 09:27:24